Aynısefa Yağının Cilt Üzerinde 3 Faydası

Kozmetik Eczanesi, Aynısefa Yağı, Cilt Bakımı

Aynısefa Yağının Cilt Üzerinde 3 Faydası

Aynısefa yağı, aynısefa çiçeklerinden (calendula officinalis) elde edilen doğal bir yağdır. Genellikle tamamlayıcı veya alternatif bir tedavi olarak kullanılır. Aynısefa yağı, yaraları iyileştirmede, egzamayı yatıştırmada ve bebek bezi döküntülerini gidermede faydalı olabilecek mantar önleyici, iltihap önleyici ve antibakteriyel özelliklere sahiptir. Antiseptik olarak da kullanılır.

Aynısefa Yağının Cilde Faydaları

Güneş Kremi Olarak Kullanımı

Aynısefa yağı güneşten korunma için bir seçenek olabilir. 2012'de yapılan bir laboratuvar çalışması, aynısefa yağının krem ​​karışımı olarak spf özelliklerine sahip olduğunu bulunmuştur. Bununla birlikte, olası bir güneş kremi olarak aynısefa kremini desteklemek için daha fazla kanıt gereklidir. Bu nedenle günlük kullanılan güneş kremini ek olarak Aynısefa yağını kullanmak daha fazla fayda sağlayacaktır.

Akne İçin Aynısefa Yağı

Bazı insanlar sivilceleri tedavi etmek için aynısefa yağı kullanır. Aynısefa içeren temizleyici kullanarak yüzünüzü yıkamayı deneyebilirsiniz. Tüm yüzünüze aynısefa kremi, yağı veya leke tedavisi uygulayabilir veya sivilceye meyilli bölgeleri hedeflemek için kullanabilirsiniz. Hatta haftada bir yüz maskesi tedavisini denemek isteyebilirsiniz.

Daha İyi Bir Cilt İçin Aynısefa Yağı

Aynısefa yağı cildinizin genel görünümünü iyileştirebilir. Aynısefanın zehirli sarmaşık reaksiyonlarını da içeren kontakt dermatitin tedavisine yardımcı olabildiği görülmektedir. Günde iki kez cildinize aynısefa yağı veya kremi sürmeyi deneyebilirsiniz.

Etiketler: Kozmetik Eczanesi, Aynısefa Yağı, Cilt Bakımı
Nisan 30, 2024